Είμαστε η εταιρεία που

Είμαστε η εταιρεία που

Το Έργο

Η foodial, ως κανάλι διανομής κυρίως στη γερμανική αγορά, επιθυμούσε να ενισχύσει την εμπορική της εικόνα και δραστηριότητα μέσα από:

  • ολοκληρωμένο branding & marketing mix για την ίδια και τα προϊόντα της
  • εύρεση ανταγωνιστικών ελληνικών προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας και διεθνούς προσανατολισμού

Στόχος

  • Ο σχεδιασμός και το branding της εταιρείας και των προϊόντων ώστε να αποτυπώνεται η ελληνικότητα και ο premium χαρακτήρας τους
  • Ο εντοπισμός των κατάλληλων παραγωγών που θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες της foodial και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

foodial-products-2-m929x5i2vz2whlrijbo16y4zjvys283ou9sgpix8n4

Η foodstandard

Σχεδίασε και ανέπτυξε την ταυτότητα τόσο της foodial όσο και των προϊόντων που διανέμει (ονοματοδοσία, λογότυπο, δημιουργία ιστοσελίδας, εφαρμογές σε ετικέτες και συσκευασία των προϊόντων)

Εντόπισε, μετά από διεξοδική έρευνα σε όλη την Ελλάδα, επιλεγμένους Έλληνες παραγωγούς και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις εμπορικές ανάγκες της εταιρείας

Ενίσχυσε την αξία των προϊόντων μέσα από διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας (IFS, ISO 22000, BRC) και την ανάπτυξη του κατάλληλα εμπλουτισμένου product data sheet.

Οργάνωσε το κατάλληλο marketing mix για κάθε ένα από τα προϊόντα με στόχο την αναγνωρισιμότητα και την αύξηση των πωλήσεων

Αποτελέσματα

Σήμερα, η foodial, είναι σε θέση να εμπορεύεται επιτυχώς μεγάλη γκάμα προϊόντων:

αλεύρι και ζυμαρικά με δίκοκκο σιτάρι (zea mays) χωρίς γλουτένη, αρωματικά φυτά, γιαούρτι, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, επιτραπέζια ελιά, φυσικό μεταλλικό νερό κ.α