Brand Name “Kalamata”

είμαστε η εταιρεία που...

…συνέβαλε στην καθιέρωση της εικόνας, των προϊόντων και του brand name “Καλαμάτα” σε εθνικό και διεθνές επίπεδο

Το Έργο

Στόχος

Ένα ολοκληρωμένο τριετές επιχειρησιακό σχέδιο που σχεδιάστηκε και υποβλήθηκε από την foodstandard για την ΕΑΣ Μεσσηνίας. Το έργο αποτέλεσε για εμάς τη βάση για την υλοποίηση σειράς δράσεων σε όλη τη γραμμή παραγωγής και την ανάπτυξη καινοτομιών σε όλο το φάσμα της διατροφικής αλυσίδας.

• βελτίωση και ανάδειξη της ποιότητας του μεσσηνιακού ελαιόλαδου και της επιτραπέζιας ελιάς “ΚΑΛΑΜΑΤΑ”

• καθιέρωσή τους σε προϊόντα υψηλής γαστρονομίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο

• οργάνωση της παραγωγής σε σύγχρονες βάσεις

• ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτομιών σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας που αξιοποιούν την τεχνολογία και σέβονται το περιβάλλον της τοπικής κοινωνίας και των κρητικών προϊόντων, καθώς και η ανάπτυξη συνεργειών με την εστίαση και τον τουρισμό.

 

δεν μείναμε στα προφανή!


Δημιούργησαμε το πρώτο παγκοσμίως κλιματικά ουδέτερο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτα,
ένα μοναδικό προϊόν προστιθέμενης αξίας με σεβασμό στο περιβάλλον και την αειφορία. Χαρακτηρίστηκε “Προϊόν της χρονιάς 2010” (περιοδικό Τρόφιμα και Ποτά) και απέσπασε το Βραβείο Κλιματικής Προστασίας στα Environmental Awards 2013. Με πρωτοβουλία μας εστάλη, επίσης, στον τότε Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, το οποίο και προσφέρθηκε από τον ίδιο ως δώρο σε ξένους ηγέτες και διεθνείς προσωπικότητες.

 

 

δεν μείναμε στα προφανή!

Αναπτύξαμε τον e-farmer, τον ηλεκτρονικό αγρότη. Μία καινοτόμο mobile εφαρμογή που επιτέπει την αμφίδρομη επικοινωνία σε πραγματικό μεταξύ όλων των εμπλεκομένων (παραγωγοί, γεωπόνοι επιθεωρητές κ.λπ.) με την οποία έγινε ουσιαστικά η μετάβαση των αγροτών στην ψηφιακή εποχή.

Εφαρμόσαμε σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης σε περισσότερους από 1.800 παραγωγούς.

Αναβαθμίσαμε το δίκτυο παραλαβής, αποθήκευσης και υπηρεσιών της Ένωσης εξασφαλίζοντας τις αναγκαίες ποσότητες ελαιολάδου και επιτραπέζιας ελιάς για την κάλυψη των εμπορικών της αναγκών.

Αναδιαμορφώσαμε υπάρχον κτίριo σε one – stop shop τόσο για την αποθήκευση και την πλήρη ιχνηλάτισή του ελαιόλαδου σε ιδανικές συνθήκες, όσο και για τη άμεση εξυπηρέτηση των παραγωγών.

Πετύχαμε το στόχο της προστασίας της ποιότητας του μεσσηνιακού ελαιόλαδου και της επιτραπέζιας ελιάς “ΚΑΛΑΜΑΤΑ” ενισχύοντας την τυποποίηση με την τεχνολογία αζώτου, την προμήθεια ανοξείδωτων δεξαμενών, κιβωτίων, κλαρκ, βυτιοφόρου

Επεκτείναμε την τεχνογνωσία μας στην ιχνηλασιμότητα με το σύστημα εξωτερικής ιχνηλασιμότητας iKnow που περιλαμβάνει ελαιοπαραγωγούς, ελαιοτριβεία και τυποποιητήριο ώστε η Ένωση να είναι σε θέση να υποστηρίξει τα προϊόντα της τόσο τεχνικά (με πιστοποιημένη ιχνηλασιμότητα από το χωράφι στο ράφι), όσο και εμπορικά.

Brand Name “Kalamata”

We are the company that..

…positioned “Kalamata” products and brand name locally and at international level through the implementation of a three year business plan.

 

The project included targeted activities through the food chain as well as the development of innovative applications and solutions

We did the extra mile by: 

creating the first worldwide climate neutral extra virgin olive oil. a unique added value greek product of high quality. 

(Former Prime Minister Mr. George Papandreou selected Kalamata climate neutral olive oil as a gift for foreign ministers and opinion formers)

 

creating e farmer, an innovative digital application that offers real time communication between farm professionals.